27 Ekim 2013 Pazar

Klopp: Dortmund'un, Ferguson'u olmayacağıma eminim



Klopp, Bundesliga hakkında: Oldukça havalı bir lig, her hafta daha zor ve daha eğlenceli. Çoğu yönden Premier Lig’e benziyor. Ayrıca uluslararası arenada da güçlü olabilmek bizim için önemli. Bundesliga'dan bir sürü takım Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi’nde, her gün daha iyiye gidiyoruz. Nereye gideceğini göremeyiz henüz ama şu anda harika gidiyor. 

Klopp, Guardiola hakkında: Şaşırdım ama dört gözle bekliyorum. Onun başarılarına sahip koçlarla tanışmak için hep sabırsızlanırım. Medya bala saldıran arılar gibi Pep'le ilgili konuşuyor doğal olarak. Göreceğiz. Bayern'le karşılaşınca onları yenmeye çalışacağız tabi ki. 

Borussia Dortmund’un oyuncularını kaybetmesi hakkında: Bizim verdiğimiz imkanları verebilecek çok fazla kulüp yok. Tamam parasal konuda bizi geçebilirler ama buradaki tüm paket, futbol, takım, koç fena değil, hepsi bu paketin içinde. Ama tabi ki bazı kulüpler bizden daha seksi. Her oyuncunun kendine göre bir gelecek planı var. Shinji Kagawa harika bir insan ve oyuncu. Sakatlık sorununu aşınca herkes ne kadar harika olduğunu görecek. O bir bomba gibi. 

Klopp geleceği hakkında: Dortmund'un Alex Ferguson'u olmayacağıma eminim, kendimi 69 yaşında yedek kulübesinde görmüyorum. Başka deneyimler yaşamak istiyorum ama Premier Lig'de çalışıp çalışmak istemediğimi bilmiyorum, bekleyip göreceğiz. Eğer benim zamanım olursa, beni koç olarak isterlerse ve benim koç yardımcılarımı kabul ederlerse olabilir belki. Şu an bunun için vaktim yok. Futbolu çok seviyorum ama belki bir gün; Dortmund ''çok güzel zaman geçirdik ama artık seni istemiyoruz'' der ama şu anda başka bir şey düşünmüyorum.

Not: Klopp’un 2013 yılı Şubat ayında BBC’ye verdiği röportajdan alınmıştır


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder